سرمدی: ترفندهای اروپایی ها جلوی پیشرفت ایران را نمی گیرد



یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: ترفندهای اروپایی ها طبیعتا به نتیجه خاصی که بتواند جلوی پیشرفت ایران را در عرصه های مختلف بگیرد، نخواهد داشت.

کیومرث سرمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدام اخیر پارلمان اروپا برای توقف ارتباط مستقیم با ایران اظهار کرد: اروپایی ها در طول سال های پس از انقلاب و در مراحل مختلف تاریخ انقلاب اسلامی همواره دشمنی داشته اند. و دیدگاه بد نسبت به ما

وی ادامه داد: با بررسی ادوار مختلف تاریخ در بحث جنگ تحمیلی یا بهانه های واهی مانند حقوق بشر، مسائل منطقه، سیاست های منطقه ای ما، سیاست های صنعت موشکی و همه این موارد، متوجه می شویم که با نقطه تقابل مواجه شده ایم. از دیدگاه اروپایی ها، و آنها برخوردهای نامناسبی داشتند.

نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی یادآور شد: به یاد داریم که زمانی در تاریخ اروپایی ها همه سفرای خود را از تهران فراخواندند اما با برنامه ریزی جمهوری اسلامی و آن زمان مقام معظم رهبری فرمودند که آنها خودمان رفتند و خودمان خواهند آمد. اکنون با توجه به موضوع مسائل هسته ای ایران، اقدام اخیر در قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران اتفاق جدیدی نیست.

سرمدی با تاکید بر اینکه بارها اعلام کرده ایم که صنعت هسته ای ما غیرنظامی است، گفت: طبیعتا با این ترفندهایی که اروپایی ها داشتند به نتیجه خاصی که بتواند جلوی پیشرفت ایران را در عرصه های مختلف از جمله هسته ای بگیرد، نخواهند رسید. صنعت

عضو هیئت مدیره کمیسیون اجتماعی در پایان تاکید کرد: این بار هم مثل دفعه قبل ترفند اروپایی ها جواب نمی دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید