مشاغل و نبردهای جهانی در بازی clash of clans

 بهترین انتخاب دیگر برای برنامه‌های مشابه مشابه کلش اف کلنز چیست؟

Sneak Peek از طریق پست فروم سوپرسل صبح شنبه فاش شد. Log Launcher که صبح جمعه فاش شد، یک ماشین محاصره کاملاً جدید با ویژگی های بسیار منحصر به فرد است. سوپرسل در حدود یک هفته گذشته به‌روزرسانی تاون هال 12 را منتشر کرده است و همه چیزهایی که در Sneak Peeks فاش شده‌اند به خوبی مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. از آنجایی که در آوریل سال جاری تاییدیه ها را از سر گرفت، هیچ یک از چهار دسته گذشته شامل شرکت نمی شد. این گزینه تقریباً نامحدودی را در اختیار ما قرار می دهد تا برنامه ها را به صورت آنلاین در تمام مدت اجرا بر روی پلتفرم اندروید بازی و اجرا کنیم. چندین گزینه وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد. Command & Conquer Red Alert 3 بهترین انتخاب دیگر برای برنامه‌های مشابه مشابه کلش آف کلنز است. با این تغییر Super Valkyrie در بهترین دهکده های شما بسیار مفیدتر و کشنده تر خواهد بود. راهنمای برنامه نتایجی بیش از رضایت بخش ایجاد می کند و امکان باز کردن منابع بازی و شکست دادن رقبا را فراهم می کند.

به هر حال، هنگامی که هر سه سطح را شکست دهید، یک کات سین کوچک پخش می شود. صحبت از سطوح، گارد سلطنتی دارای 20 سطح فردی با پنج سطح Seeking Shield در سطوح پنج، 10، 15 و 20 است. در اینجا نحوه تجزیه آمار آسیب و سلامت او با ارتقاء او مشاهده می شود. یک چیز جالب دیگر در مورد این طرح سطح 5، قرار دادن برج های کماندار در محفظه جداگانه ای است که از هسته و همچنین کل دهکده محافظت می کند. ممکن است HP و DPS بیشتری برای Witch درگیر باشد، اما از دست دادن آن چهارمین بت در سطح 3 در واقع منجر به کاهش قابل توجهی در قدرت می شود. برای کمک به مبارزه با جاسوسی در طول فصل‌های Clan War League، بازیکنانی که در فهرست نیستند یا نقشی در Clan ندارند ممکن است صفحه town hall 11 را نبینند. جادوگرانی که ممکن است در غیر این صورت مستقر شده باشند.

شما باید حداقل هشت کاشی را خالی نگه دارید تا گیاهان ظاهر شوند و رشد کنند. برای بازیکنان کم‌تجربه، ما یک ارتش ساده از گابلین‌ها را توصیه می‌کنیم، اگر اردوگاه‌های ارتش شما کمتر از 30 عدد ذخیره می‌کنند، حداکثر تا حداکثر شما. ، حداقل 2 جاینت و بقیه کمانداران. 2 – متشکل از غول ها، دیوار شکن ها (اسکلت هایی که بمب حمل می کنند)، بالون ها (دیوار شکن در بالون های هوای گرم که بمب می اندازند) و جادوگران. قیمت انگشتر دیواری از 200 نگین به 100 نگین در هر حلقه کاهش یافته است. 1. بازی خود را شروع کنید و به بخش gems در سمت راست بالای صفحه خود بروید. Ancestors Legacy: – این بازی ترکیبی از مدیریت منابع و ساختن پایگاه در مقیاس بزرگ است، نبردهایی که مبتنی بر جوخه و در سراسر میدان های نبرد وسیع هستند. بعداً، شما این شانس را خواهید داشت که در نبردهای استراتژی زمان واقعی شرکت کنید که در آن می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

چندین نکته بسیار مفید Clash Of Clans برای مشاغل 

می‌توانید به سرورهای Clash Of Souls ملحق شوید و قبیله‌هایی ایجاد کنید که توسط بازیکنانی از سراسر جهان پر شده‌اند و در زمان واقعی در نبردها شرکت می‌کنند. اگر نیاز به تعویض گوشی یا تبلت دارید، می‌توانید با پیوند دادن دستگاه‌ها در iPhone یا iPad یا ورود به سیستم با شناسه Google Play، پیشرفت کلش آف کلنز را با خود همراه کنید. به این ترتیب، در حالی که Super Valkyrie به تنهایی در برابر اکثر دفاع های تاون هال 13 بسیار موثر است، اگر قصد دارید بهترین اهداف احاطه شده توسط دیوارهای سطح بالا، دوزخ های تک هدف، X-Bows یا را داشته باشید، به دو Super Val نیاز دارید. خود تاون هال 13. در حالی که رها کردن او در دهکده و تماشای تکه تکه شدن او آسان است، اما دانستن اینکه کجا و چه زمانی باید او را بازی کنید، این نقاط قوت را به حداکثر می رساند. این چالش‌ها جامعه اختصاصی را که میلیون‌ها حافظه قوی دارد، به پایین می‌برد، زیرا هر چالش دارای واحدها و استراتژی‌های برنده است که هر سال کلش آف کلنز را تعریف می‌کردند.

جذابیت اصلی پیوستن به قبیله ها جنگ های قبیله ای است که اتفاق می افتد.

بررسی اجمالی: «igame» یک بازی موفق است که توسط سوپرسل ساخته شده است، در سال 2014 منتشر شد و از آن زمان تاکنون بیش از 4 میلیارد نصب داشته است. کلش آف کلنز همچنین به ارائه به‌روزرسانی‌های جدید به طور منظم ادامه می‌دهد و بیش از نیم میلیارد دانلود در فروشگاه Google Play دارد. 5. هنگامی که اعتبار کافی برای خرید 500 یا بیشتر جواهر به دست آوردید، به فروشگاه جواهرات کلش آف کلنز خود بروید. جذابیت اصلی پیوستن به قبیله ها جنگ های قبیله ای است که اتفاق می افتد. لطفاً توجه داشته باشید: امتیازات قبیله شما همچنین فضای ذخیره‌سازی شما را افزایش می‌دهد.

این تغییر با افزایش قابل توجهی در جوایز غارت، فضای خزانه و جایزه ستاره در سراسر صفحه افزوده می شود. با در نظر گرفتن این اعداد، Super Valkyrie بهبود نسبتاً کمی در HP و DPS نسبت به Valkyrie استاندارد ارائه می‌کند و هزینه فضای مسکن را افزایش می‌دهد. هزینه و زمان آموزش 25 درصد کاهش یافت. در نتیجه ما در حال تعادل مجدد میزان هزینه Walls برای سطوح Town hall 11 هستیم. لطفاً جدول مربوطه را در زیر ببینید تا ببینید دیوارها چقدر تخفیف داده شده است. بیش از 30 میلیون نفر در سراسر جهان این بازی نبرد حماسی را دانلود کرده اند. با نیروهای جدیدی مانند Super Valkyrie، حلقه گیم پلی تثبیت شده در ماه های آینده بسیار سرگرم کننده خواهد بود. اما با IOTransfer، ابزاری ساده‌ترین راه را برای مدیریت و انتقال مخاطبین آیفون شما ارائه می‌دهد، تنها چند کلیک می‌توان انجام داد.

آیا در مورد مینی بازی جدید آرکید معرفی شده در کلش آف کلنز هیجان زده اید؟ این سومین به‌روزرسانی پاییزی کلش اف کلنز چند ساعت پس از معرفی محتوای جدید Town hall 14 شامل سطوح Archer Tower، Hidden Tesla، Army Camp، Giant، Wizard و P.E.K.K.A می‌رسد. رونمایی از گارد سلطنتی درست به موقع از راه می رسد، زیرا بسیاری از طرفداران شروع به احساس می کردند که همزمان با ورود تاون هال 13 و آپدیت دسامبر، دفاع ها ضعیف می شوند. The Troop در تاون هال 11 و بالاتر در دسترس است، اما در کنار آپدیت Town hall 11 ارائه می شود. با شروع جدیدترین افشاگری، به‌روزرسانی دسامبر 2020 Super Wizard Super Troop را به بازی می‌آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید