اولین مسابقه روتکس مکس در ایران


اولین مسابقه روتکس مکس در ایران

پس از مدت ها به دلایل مختلف از جمله کرونا مسابقات قهرمانی کارتینگ روتکس مکس ایران در دو کلاس بزرگسالان و کلاس دنده روز جمعه 5 آذرماه در پیست سوپر کارت ایران لند برگزار شد. پیست فوق شاهد اولین مسابقه خود بوده و این پیست دارای 1450 متر طول و استاندارد می باشد. […]

پس از مدت ها به دلایل مختلف از جمله کرونا مسابقات قهرمانی کارتینگ روتکس مکس ایران در دو کلاس بزرگسالان و کلاس دنده روز جمعه 5 آذرماه در پیست سوپر کارت ایران لند برگزار شد.

پیست فوق شاهد اولین مسابقه خود بود و این پیست به طول 1450 متر و دارای استاندارد A فدراسیون جهانی کارتینگ محیطی نزدیک به محیط های عالی بین المللی را برای شرکت کنندگان فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا:

در دنده و تایم روز پنجشنبه آقایان سید فرهاد موسوی، سعید صادقی و کوروش غنیمتی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بزرگسالان به ترتیب مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری بهترین زمان ها را به نام خود ثبت کردند. . به نام خودشان

در مجموع مسابقات اول و دوم که به ترتیب 10 دور و 16 دور بود در کلاس دنده سید فرهاد موسوی، حامد شاعری و وحید پایداری به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اما در مسابقات بزرگسالان پس از همین تعداد 10 و 16 دور، مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان دور اول این مسابقه در گفتگو با ایپنا:

مهربد شاملی در سخنان پس از بازی خود با اشاره به اینکه با امکانات و مجوزهای ویژه از سوی باشگاه ارتش در این مسابقات شرکت کرده است، این موضوع را با هماهنگی انجام شده توسط باشگاه ارتش در مسابقات بین المللی فرمول 4 امارات در تاریخ 21 آذرماه در ساعت 12 اعلام کرد. پیست فرمول 1. یک مارینا یاس در ابوظبی شرکت خواهد کرد و از فرمانده کل نیروی زمینی برای این هماهنگی در پیگیری ورزش حرفه ای در دوران دفاع مقدس تشکر می کند.

شاملی افزود: لازم است از حمایت های فوری سردار امیر سرتیپ حیدری فرمانده کل ارتش و همچنین سرهنگ مصیب زاده رئیس ستاد کل سپاه زمین ارتش تشکر و قدردانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید