خوابگاه های دانشجویی تجمیع شد/ قول دادیم دانشجوی متاهل بی خانمان نشود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه قول داده ایم دانشجوی متاهل بدون خوابگاه نمانند و کسانی که در این زمینه مشکل دارند با مطب اینجانب تماس بگیرند. وی در خصوص آخرین وضعیت تجمع خواب گفت:

دکتر حسین قناعتی در گفت وگو با ایسنا وی با بیان این مطلب گفت: پس از بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه های دانشگاه. برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت را در زمینه خوابگاه های دانشجویی شروع کردیم و برنامه های کوتاه مدتی را آغاز کردیم که شامل تعمیرات در زمینه خوابگاه و تامین نیازهای ضروری بود و بر همین اساس امکانات خیریه دانشجویان بهبود می یابد. برنامه؛ برآورد ما سرمایه گذاری 17 میلیارد تومانی برای این موضوع در فاز اول یا برنامه های کوتاه مدت است که تاکنون پنج میلیارد تومان آن تامین شده است.

وی ادامه داد: پس از اتمام فاز کوتاه مدت رفاهی و بهره برداری خوابگاهی دانشجویان، بلافاصله فاز بلندمدت برنامه ها را اجرا می کنیم که برای آن به هزار میلیارد اعتبار نیاز داریم. بر اساس این برنامه، خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در بلوار فردوس ادغام می‌شود و کمیت و کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی را به‌طور اساسی ارتقا می‌دهیم. سعی می کنیم دانش آموزان را بی خانمان نگذاریم.

دکتر قناعتی از برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تامین 100 درصدی خواب دانشجویان متاهل خبر داد و گفت: در عمل مکان هایی را اجاره کرده ایم که هیچ دانشجوی متاهلی بدون خوابگاه نماند و اگر دانشجویی مشکلی داشته باشد. در این زمینه می تواند با دفتر من تماس بگیرد.» مستقیم تماس بگیرید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: قول داده ایم هیچ دانشجوی متاهلی که متقاضی خوابگاه باشد آواره نشود. امیدواریم با تکمیل پروژه خوابگاه در بلوار فردوس، تمامی خوابگاه های پراکنده در سطح شهر یکپارچه شوند.

وی در خصوص وضعیت تحصیل دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابتدای ترم سال جاری درصدی از تحصیل دانشجو را شخصاً برگزار کرده است و آموزش غیرحضوری در این دانشگاه ممنوع شده است. در فضای مجازی چون این روش تدریس موثر نیست و معلم باید در ساعات آموزشی آنلاین حضور داشته باشد و تبادل نظر بین دانشجویان و اساتید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ترم جدید 100 درصد شخصی است و دانشجویانی که کارآموز و دستیار هستند باید در کلاس حضور داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: به طور کلی دانشجویان مسکن، پیراپزشکی، پرستاری و پزشکی به صورت حضوری آموزش می بینند و کلاس های تئوری می تواند تلفیقی از کلاس های آنلاین و حضوری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید