معاون استاندار همدان: به لطف دولت جوانان را به فرزندی قبول می کنیم


به گزارش ایرنا، «مهدی باب الحوائجی» روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل انتخابات استان همدان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم گام دوم انقلاب و نبودن است. نادیده گرفته شده است. و تجربه جانبازان شما.”

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: جوانانی که منصوب می شوند باید راهبرد عقلانیت، علم، آگاهی، دانش و تجربه پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

باب الحوائجی افزود: جوانان انقلابی باید برای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های کلی دولت و برافراشتن پرچم کشور تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج اجتماعی در استان نشاط سیاسی را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: تقویت احزاب و اجرای منشور سیاسی مقام معظم رهبری باید به عنوان یک فصل گفتار در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه ایجاد شور و نشاط در بین احزاب باید فارغ از جهت گیری مورد توجه قرار گیرد، افزود: اجرای سیاست های دولت سیزدهم و داشتن پیوست در فعالیت های همدان در حوزه سیاسی مورد توجه قرار گیرد.

باب الحوائجی تاکید کرد: وظیفه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با صلاحیت، شنوایی و نظر به مردم برسد.

معاون استاندار همدان: به لطف دولت جوانان را به فرزندی قبول می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه باید حوزه روابط عمومی را با برنامه ریزی دقیق امور مدیریت کرد، افزود: روابط عمومی ها باید با رسانه ها از جمله چشم، گوش و زبان تعامل بالا و سازنده داشته باشند. را مردم.

باب الحوائجی توصیه کرد از ظرفیت رسانه های استان برای معرفی و اجرای سیاست های دولت سیزدهم استفاده شود.

وی گفت: باید برای ارتقای سطح روابط عمومی در حوزه های مختلف از جمله الکترونیک و اطلاعات تلاش شود.

در این مراسم از خدمات «ابوالقاسم الماسی» قدردانی و «مسلم مخفی» به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و حوزه های کشور معرفی شد.

همچنین از خدمات «اسدالله ربانی مهر» قدردانی و «مازیار عبدی» به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید