برخی مالکیت هیئت های ورزشی را به نام خود نام گذاری کرده اند


برخی مالکیت هیئت های ورزشی را به نام خود نام گذاری کرده اند

تبصره – اردبیل – نادر پرستار : عده ای کمیسیون های ورزش اموال را به نام خود نام برده و مادام العمر اداره کرده اند. برگزاری مجمع با افراد محدود کار سختی نیست.

خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل / یادداشت / پرستار نادر: فضولی باشی آمد که بگوید نباید از این دنیا و زیبایی ها و ظاهرش غافل شد. گفت: چرا به خانه ای اعتماد کنیم که نیرنگ و بدی آن دیده شود؟ برای زندگی کردن، قدم گذاشتن زیر پای دیگران، دروغ گفتن، برنامه ریزی و بزرگ کردن خود چه نیازی دارد؟
وی افزود: برخی افراد آنقدر به شغل و کارمندی وابسته هستند که به هیچ قیمتی نمی خواهند آن را واگذار کنند. آنها دائماً می خواهند باشند و برای رسیدن به این مهم، هر عمل و هر عملی را انجام می دهند.

گفتم چرا اینقدر از بی ارزشی دنیا حرف میزنی؟ کی ازت گرفت که انقدر رک شدی؟ آنها نیز می دانند که این دنیا وفادار نیست و اعتماد به آن جز پشیمانی چیزی به همراه نخواهد داشت.

گفت: روزی هارون الرشید به بهلول گفت: آیا می خواهی خلیفه شوی؟

بهلول گفت: هرگز

هارون الرشید پرسید: شر

بهلول گفت: با این عمر کوتاه، مرگ سه خلیفه را دیده ام. اما مرگ بهلول را ندیدی.

اکنون برخی در دنیای ورزش آنقدر به میز مدیریت چسبیده اند که علاوه بر مهندسی حوزه و جابجایی مهره ها و استخدام کارآموز و متخصص، توصیه می کنند که سایر نامزدها باعث نگرانی خود و اطرافیان خود نشوند زیرا وجود دارد. تا سال 1404 تغییری نخواهد داشت:

گفتم: کنجکاو باش، این عزیز مسلماً نبوت قوی است و فضایلی دارد. وقتی فوردی در یک انتخاب آنقدر محکم و امیدوارانه صحبت می کند، مطمئناً می تواند چیزهای زیادی بداند. او باید به نقطه و مرکز ثقلی وابسته باشد که بتواند با قاطعیت قدرت های بی صلاحیت را اعلام کند، پیروزی را اعلام کند و ادامه ریاست جمهوری را اعلام کند.

گفت: تو هم آدم ساده ای هستی، قول و قرار گذاشته و همه چیز برای خیر و خوشی برنامه ریزی شده است. اگر جای دیگری کاندید بودم از امروز آهنگ خداحافظی کاندیداتوری را می خواندم و به لوقیس می دادم.

گفتم: اتفاقی نیفتاده، تاریخ مجمع انتخاباتی تعیین نشده و از همه مهمتر صلاحیت ها اعلام نشده است، آیا می خواهید برای سومین بار جشن پیروزی پرچمداران تحول در برخی نقاط منطقه را تکرار کنید. . زمان پشت سر هم؟

گفت: توفیق دیگران را نمی بینی. شما این همه پیشرفت و موفقیت در ورزش را نمی بینید و درک نمی کنید. این سه دوره چیست، برخی مالکیت هیئت های ورزشی را به نام خود و مادام العمر مدیریت کرده اند. برگزاری مجمع با افراد محدود کار سختی نیست.
گفتم: مرد باید صادق باشد. باید توانایی کافی برای پذیرش و پذیرش واقعیت ها را داشته باشد. تا زمانی که انسان علایق خود را سرلوحه همه مسئولیت های خود قرار دهد و تمام تلاش خود را برای حفظ آن منافع و مناصب انجام دهد، نمی توان به تغییر ساختار امیدوار بود، در فضای بهشت ​​غیرممکن است. به نظر می رسد در روزهای آینده سکوت و نگاه به خرد و طمع و فصاحت و تهمت و کینه و بی تفاوتی بهترین انتخاب در صحنه های مربوط به ورزش های خاص است. نگران نباشید پروتکل انتخابات برای ثبت نام اعضا آماده است و جای نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید