تشکیل مجمع عمومی هنرمندان در استان مرکزی جدی گرفته شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در جمع فرهیختگان استان مرکزی گفت:

وی ادامه داد: تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی، الگوبرداری صحیح از هنر و فرهنگ اسلامی و انقلابی و فرهنگ سازی با استفاده از ارزش های اسلامی باید از اولویت های هنرمندان باشد و همه باید هنرمندان را در این مسیر یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هنرمندان انقلاب اسلامی در احیای هویت دینی خود، احیای فرهنگ اسلامی و پاسداری از مکتب اهل بیت(ع)ع) آنها در این سالها موفق بوده اند و تلاش این عزیزان باید با رعایت شئونات اسلامی روز به روز ادامه یابد.

دری نجف آبادی گفت: دیدار با اهالی فرهنگ و هنر برکات زیادی دارد و دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود و در این راستا تمام تلاش ها به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: تشکیل مجمع عمومی هنرمندان شاخه های مختلف می تواند برکات زیادی داشته باشد و در رفع مشکلات و دغدغه ها موثر باشد و این موضوع باید در استان مرکزی جدی گرفته شود و هم افزایی صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه اراک تصریح کرد: خیرین ادبی استان مرکزی برای حمایت و تقویت فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و رفع دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر حضور داشته باشند. موثرتر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ایام الله دهه آتش یادآور حماسه های بزرگ امام خمینی (ره) و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز اهالی هنر و فرهنگ باید به آن توجه کنند. این حماسه ها را توضیح دهید

دری نجف آبادی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب در ۴۲ سال اخیر است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود و اهالی هنر و فرهنگ در این مسیر پیشگام باشند.

خطیب نماز جمعه اراک در پایان گفت: کارنامه انقلاب اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی درخشان است و عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مصرف بی رویه در برخی موارد است که راه حل آن خودکفایی و تقویت در همه ابعاد و بخش هاست. و همه باید به آن توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید