در جام ملت های آسیا با تمام وجود جنگیدیم/ دختران ایرانی قدردانی می کنند


در جام ملت های آسیا با تمام وجود جنگیدیم/ دختران ایرانی قدردانی می کنند

خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا / خوزستان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: درست است که در جام ملت های آسیا نتایج چندان خوبی کسب نکردیم اما همه بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و نشان دادند که چه کاری می توانند انجام دهند.

سارا ظهرابی در گفت وگو با خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان در اولین حضور خود در جام ملت های آسیا، گفت: با توجه به اینکه اولین حضور ایران در این مسابقات بود، سطح مسابقات در سطح بالایی قرار گرفت. واقعا بالا بود و حضور در این تورنمنت تجربه بزرگی برای ما بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سطح مسابقات را بالا می دانستیم، اما همه بازیکنان با تشویق وارد جام ملت ها شدند و اصلاً برای هیچ بازی خود را بازنده نمی دانستیم. درست است که نتایج خیلی خوبی نگرفتیم اما همه بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و نشان دادند که چه کاری می توانند انجام دهند.

کاپیتان خوزستانی تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که به نظر شما تفاوت فوتبال ایران با چین و چین تایپه چیست؟ وی گفت: چین یکی از تیم های بزرگ آسیا و فوتبال جهان است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. این تیم چندین بار قهرمان جام ملت های آسیا شده و به طور منظم در تورنمنت های معتبر و مختلف شرکت می کند. درست است که مقابل این تیم نتیجه قابل قبولی نگرفتیم اما آنچه داشتیم را نشان دادیم و به صراحت باید بگویم که قدرت ما به تیم چین نرسید.

وی افزود: تیم تایپه چین نیز تیم بسیار قوی و خوبی است. ما قبلاً با این تیم بازی کرده‌ایم و فکر می‌کنم در بازی با این تیم خیلی بهتر و روان‌تر از چین بودیم، اما متأسفانه به دلیل اینکه تعداد زیادی از بازیکنان ما تاج گرفتند، شرایط برای تیم ملی سخت شد. ni. ممکن است گم شود. بیایید دریابیم.

ظهرابی گفت که دختران ایرانی واقعا در جام ملت ها جنگیدند و این قابل تقدیر است و جنگیدند و ناامید نشدند. به هر حال حداقل حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود و انشاالله همچنان از این تجربه استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آقای عزیزی خادم و خانم موسوی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، از نظر مساوی فوتبال بانوان و آقایان خیال ما راحت است و قطعا در مسیر هم همینطور است. اتفاق بسیار خوبی که برای فوتبال بانوان ایران افتاد، ظاهر و حمایت خاص مردم بود. قرار نیست همیشه حمایت کادرفنی باشد و مطمئنا حمایت مردم و دعای خیر آنها می تواند کمک زیادی به بازیکنان کند و این برای ما مهم است. اگرچه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم، اما امیدوارم بتوانیم در این راه آنها را خوشحال کنیم. به هر حال با نظر مثبت عزیزی، خادم و فدراسیون قطعا مسیر روشنی برای فوتبال بانوان ایران است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در نهایت از استخدام ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دستگاه تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید