آپدیت جدید تلگرام منتشر شد: ساخت آسان استیکرهای ویدیویی و بازخورد جدید


آپدیت جدید تلگرام، ساخت آسان استیکرهای ویدیوییپاسخ‌های جدید با انیمیشن‌های کوتاه‌تر و شکلک‌های بیشتر، سوئیچ آسان‌تر بین چت‌ها و چند ویژگی دیگر را برای بهبود تجربه پیام‌رسانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

استیکرهای ویدیویی

ساخت آسان استیکرهای ویدیویی در آپدیت جدید تلگرام

استیکرهای ویدیویی تلگرام باید کمتر از 30 کیلوبایت باشند. البته تاکنون ساخت این استیکرها نیازمند مهارت های فنی و دسترسی به نرم افزارهای پیشرفته ای مانند Adobe Illustrator بوده است. در حال حاضر با این به روز رسانی تبدیل ویدیوهای معمولی به همراه یک استیکر ارائه شده است تا همه بتوانند به راحتی استیکرهای ویدیویی خود را بسازند.

واکنش های بهتر

بازخورد بهتر در مورد آپدیت جدید تلگرام

اکنون تلگرام به قابلیت پاسخگویی مختصر مجهز شده است. البته برای استفاده از واکنش های طولانی همچنان می توانید انگشت خود را روی واکنش ها نگه دارید. علاوه بر این، واکنش ها مانند ایموجی های تعاملی در حال حاضر است همگام سازی و عموم مردم می توانند آنها را همزمان با شما ببینند.

از آنجایی که واکنش ها علاوه بر ابراز احساسات، نوعی پاسخ است و می تواند مطالب را تایید یا رد کند، خواندنی تلقی می شوند. اکنون وقتی وارد یک چت می شوید که در آن پیام خوانده نشده ای دارید، دکمه ای شبیه به نقل قول های خوانده نشده ظاهر می شود که به شما اجازه می دهد واکنش های پیام خودت ببین.

واکنش های جدید و ایموجی های تعاملی

ایموجی های تعاملی جدید در آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام شامل 5 بازخورد جدید است و می توانید از آنها به عنوان ایموجی های تعاملی استفاده کنید. اگر این ایموجی ها را به چت بفرستید و روی آنها ضربه بزنید، می توانید جلوه تمام صفحه آنها را دریافت کنید همزمان با عموم ببینید

دسترسی به چت های اخیر

دسترسی به چت های اخیر در آپدیت جدید تلگرام

نسخه جدید تلگرام به شما امکان می دهد انگشت خود را روی دکمه نگه دارید بازگشت به یک چت خاص برگردید. اکنون می‌توانید با باز کردن چت‌هایی با پیام‌ها، پیوندها، نام‌های کاربری و نمایه‌های بازارسال شده، چت‌ها را به فهرست چت اخیر خود اضافه کنید.

بهینه های کوچک تلگرام

انیمیشن های تب پایین در آپدیت جدید تلگرام

توسعه دهندگان تلگرام دو هفته کامل را سپری می کنند رفع اشکال برنامه هایی که این شرکت دارد. آنها کیفیت تماس ها، ویژگی ها را افزایش دادند ترجمه به صفحه‌های Instant View (و Bio در iOS) و امکان پست کردن آورده شده است پیام بی صدا به منوی اشتراک گذاری اضافه شد. در نسخه iOS، اکنون با کلیک بر روی گزینه های موجود در آیکون های منو در پایین صفحه، انیمیشن های کوتاهی را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید