استاندار هرمزگان: شناخت و معرفی سخنان امام حسین (ع) مهمترین رسالت رسانه ها در جهاد تبیین است.



به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه دوشنبه در پیام گرامیداشت روز خبرنگار با قدردانی از زحمات فعالان خبری و اطلاع رسانی هرمزگان افزود: مصادف شدن دهم محرم الحرام 1444 با هفدهم مرداد 1401 هجری قمری نشانه مهمی است. در مورد چیزی اندیشیدن. ابعاد رسانه ای نهضت امام حسین (ع) و مرور درس ها و مصادیق جاودانگی آن حضرت.
وی ادامه داد: در عصر ظهور فناوری‌های سایبری که تعاملات رسانه‌ای پیشین را منسوخ و یا از بین برده است، تداوم جهانی و جذابیت جهانی مکتب حسینی، معجزه شگفت‌انگیز ارتباطات تلقی می‌شود. رسانه ای قدرتمند که همچنان منبع دین، اخلاق و آزادی در اکوسیستم محرم است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: بدون شک مطالعه و تأمل در شیوه ها و سیره گفتمانی امام حسین (ع) و یاران راستین آن حضرت از گذشته تا به امروز می تواند مهمترین رویکرد اهالی رسانه مطابق با وظیفه تبیین جهاد و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، عینیت بخشی مؤثر از مفاهیم رسالت رسانه های جمعی است.
دوستی، تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره آن حضرت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی وی از زحمات و زحمات رسانه های استان در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، مطالبه مساعد حقوق عمومی و نقد سازنده و تسهیل گر قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با همت شما عزیزان. ، قلم و گام، راه پیشرفت در کنار عدالت هرمزگان روشن تر و هموارتر خواهد شد.
همچنین هر یک از فرمانداران شهرستان های هرمزگان در پیام های جداگانه ای به مناسبت 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را گرامی داشتند و از زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی استان قدردانی کردند.

روزنامه نگاران به راستی مظهر ایمان، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند، خبرنگاران وجدان زنده جامعه جهانی و تصویرگر زمانه خود هستند، زیرا همواره در عمق جامعه و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه زندگی می کنند. بستگی دارد در مورد تلاش های شبانه روزی او

دیدگاهتان را بنویسید