الهوی: ساپینتو به پرتغالی فریاد زد/ هواداران استقلال را جلوی ما نگذارید



به گزارش ایرنا، سعید الهویی دوشنبه شب در گفت وگویی در واکنش به اتفاقات و حواشی دیدار تیم های گلگهر و استقلال اظهار داشت: در جریان بازی اتفاقاتی افتاد که زمینه ساز حواشی بعدی شد. متأسفانه کادرفنی استقلال در جریان بازی از کلماتی استفاده کردند که درست نبود و بازیکنان ما را با الفاظ اشتباه صدا زدند.

وی ادامه داد: من سال ها با همکارانی در ایران که پرتغالی هستند کار کردم و طبیعی است که تا حدودی حرف های این کشور را می شناسم، به همین دلیل متوجه شد که چه زمانی از کلمات اشتباه استفاده می شود و برای ما طبیعی بود. شکایت کردن

وی گفت: استقلال تیم خوبی است و در این فصل متفاوت بازی می کند اما این بدان معنا نیست که تخلفات آنها با سایر تیم ها متفاوت دیده شود. کمیته انضباطی اولیه درباره گزارش داور و کنترل کننده بازی تصمیم گیری خواهد کرد و امیدوارم این گزارش در اختیار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

سرمربی گلگهر خاطرنشان کرد: ما فقط به دنبال عدالت هستیم، برخی به دنبال این هستند که هواداران استقلال را وارد این جریان کنند و با ما مقابله کنند اما با تمام احترامی که برای آنها قائل هستیم معتقدیم ساپینتو تخلفاتی انجام داده است که باید با آنها برخورد شود.

وی در خصوص پنالتی اعلام شده مقابل گل گهر گفت: این پنالتی درست بود و حرفی برای گفتن نداریم. این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می گوییم اما همچنان معتقدیم صحبت های سرمربی آبی ها درست نبوده و باید واکنش نشان داد.

الهاوی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان استقلال به جای نگاه به واقعیت ها به دنبال تحریف هستند و از الفاظ تعجب آور استفاده می کنند. تصاویر را ببینید آیا ما وضعیت را به این سمت گرفته ایم؟

دیدگاهتان را بنویسید