طالع بینی تاروت امروز



با توجه به اقتصاد اینترنتی، خواندن تاروت توسط بسیاری از مردم جهان هر روز گرفته می شود و می خوانند. تاروت خوانی روزانه یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع طالع بینی و فال به حساب می آید که با پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی نیز فراوان می شود. یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ، خواندن روزانه تاروت بود. کارت های روزانه تاروت نه تنها برای پیش بینی و پیش بینی آینده، بلکه برای آموزش روح انسان نیز استفاده می شود.

“تاروت سقوط” چیست؟

یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ تاروت بود. تاروت در گذشته بیشتر برای اشراف و ثروتمندان محفوظ بود زیرا زمانی که حاکمان آن را ممنوع کردند دسترسی به یک فالگیر گران و دشوار بود. حتی امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط دارند نادر هستند یا پول زیادی می پردازند. در گذشته، خواندن تاروت در میان اشراف و ثروتمندان محبوبیت بیشتری داشت، زیرا دسترسی به یک فالگیر در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند، ممنوع بود.



طالع بینی روزانه تاروت روز شنبه 25 مهر 1401 برای متولدین فروردین

هدیه – برای ملاقات با یک دوست

– ملاقات با یک دوست قدیمی و یادآوری روزهای خوب گذشته

– تلاش های گذشته پاداش می آورد

– از کسی که شما را دوست دارد هدیه ای پیدا کنید

توضیح:

ملاقات ها تجدید می شود و هدیه های عشق و دوستی باعث می شود احساس کنید کودکی پر از امنیت و بی گناهی. از همه چیزهایی که زندگی به شما می دهد لذت ببرید و آن را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم با شکوفه دادن گل ها، با فرصت هایی که در پیش رو دارید، آرزوها و خواسته های شما با حداقل تلاش محقق شود.

عبارت شفابخش:

من آینده را با پذیرفتن عزیزترین آرزوهایم متجلی خواهم کرد.

طالع بینی بزرگ تاروت روزانه شنبه 16 اکتبر 1401 برای متولدین اردیبهشت

مصیبت – اشتیاق

– افکار بی قرار و بی خوابی

– رنج و رنج

– دلتنگی و ناامیدی

– غم و اندوه یک فرد گم شده یا گم شده

توضیح:

رفتاری که انجام دادی منزجر کننده و بی رحمانه است. نه، این شمشیر غربت و رنج است که از درون سرایت می کند و گاهی برای شما کابوس، سردرد یا مشکلات خواب ایجاد می کند. شما باید در مورد آنچه شما را متوقف کرده صحبت کنید و در صورت لزوم اعتراف کنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزشمندی برای دسترسی به ناخودآگاه شما باشند. شاید ناخودآگاه شما سعی دارد چیزی به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه مرا آزار می دهد، می بخشم و رهایش می کنم.

طالع بینی بزرگ تاروت روزانه شنبه 25 مهر 1401 برای متولدین خرداد

شکست – شکست

تحقیر – بی عدالتی و ظلم

– تهمت یا تهمت

توضیح:

از بحث های غیر ضروری بپرهیزید، در غیر این صورت ضرر خواهید کرد.

پنج شمشیر نشان دهنده نفاق و تفرقه در شرایط دشوار است. بحث و اختلاف نظر در مورد نحوه انجام کارها و درگیری بین دو یا چند نفر باعث افزایش بحران می شود. در این مرحله ارتباط واقعی بین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به گوش دادن به صحبت های طرف مقابل نیستند.

در زمینه کاری امکان ترک یا تغییر شغل وجود دارد. علیرغم پیروزی در این مبارزه، خسران زیادی وجود دارد که فرصت یادگیری و رشد معنوی را فراهم می کند.

عبارت شفابخش:

من قدرت لازم برای پیروزی واقعی را دارم.

فال روزانه تاروت بزرگ برای شنبه 16 اکتبر 1401 برای متولدین تیرماه

اضطراب – آگاهی آگاهانه

– تعارضات درونی

– ناراحتی ناشی از انطباق با شرایطی که دوست ندارید

– باید نظر بعضی ها را بگیرید

– ترس و اضطراب

توضیح:

از نقطه نظر خودشناسی، تاروت به شما یادآوری می کند که کمتر در مورد خود و دیگران قضاوت کنید. سرزنش و سرزنش خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه شرایط را دشوارتر می کند.

این کارت نشان می دهد که به وظایف رسمی و سنتی جامعه خود وفادار باشید و ارزش چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همیشه به ما هشدار می دهد که بین آنچه می خواهیم و آنچه برای ما خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

فقط یک صدا ارزش شنیدن را دارد و آن صدای واقعی قلب من است.

فال روزانه تاروت بزرگ برای شنبه 16 اکتبر 1401 برای متولدین مرداد

تلاش و پیروزی – سفر

– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

به دست آوردن اعتماد به نفس

– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا خصومت

– سفر طولانی

توضیح:

شما اکنون در موقعیتی هستید که در بسیاری از فعالیت های مختلف مشغول به کار هستید. این تنوع در کار شما را غنی می کند. اگر محکم و استوار پیش بروید، مطمئناً موفق خواهید شد. تغییراتی خواهد آمد که باعث هیجان و بی قراری شما می شود. این رویداد یک مرحله مثبت در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امنی که آسایش شما را فراهم می کند در حمایت و تقویت شما موثر خواهد بود. اما در هر صورت ثبات شما مسیر شما را تعیین می کند.

عبارت شفابخش:

زندگی ام را مرتب می کنم و برای شروعی جدید آماده می شوم.

طالع بینی روزانه تاروت روز شنبه 25 مهر 1401 برای متولدین شهریور

یک مرد قابل اعتماد – ثروت

– شخصیت ثروتمند و ثروتمند با استعدادهای مالی و اقتصادی

– تاجر بلند قد و عاقل

– قابلیت اطمینان و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– دانش و مهارت در امور مالی، تجارت و ریاضیات

توضیح:

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برای شما پیش خواهد آمد که زندگی شما را بهبود می بخشد. شما موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و موفقیت در هر کاری که در ذهن تان باشد از آن شما خواهد بود. شما جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کار خود به عهده بگیرید تا حوزه نفوذ خود را گسترش دهید و تجربیات جدیدی کسب کنید.

خط کش سکه نیز می تواند تاثیرگذار شخصیتی در زندگی شما با ویژگی ها و نگرش های ذکر شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم است و در مواقع بحرانی یاریگر و قابل اعتماد است.

عبارت شفابخش:

از فعالیت هایی که من را سازنده و شاد می کند استقبال می کنم.

فال عالی تاروت روزانه شنبه 16 مهر 1401 برای متولدین مهر

مسافر – مرد جوان

– مرد فعال، بی پروا، مغرور و پرشور

– تغییر دادن

– جنبش

توضیح:

جسورانه پیش برو و پیری و خستگی را پشت سر بگذار. اکنون زمانی است که حتی شرایط سخت برای شما در مسیری سازنده حرکت می کند. عصای دلاور نوید سفر، بهبود کار و تغییرات سازنده را می دهد.

در عین حال، شجاعت چوب می تواند ورود یک فرد پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که کائنات به شما می دهد دریافت کنید، اما به آن وابسته نباش!

عبارت شفابخش:

هر طوفانی ریشه هایم را محکم می کند.

طالع بینی بزرگ تاروت روزانه شنبه 25 مهر 1401 برای متولدین آبان

مراقب باش

– ناامیدی و افکار بیهوده

– فردی که با وجود امکانات زیاد همچنان منتظر چیز جدیدی است

– اگر بدهی دارید از اسراف بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح:

اکنون فرصتی است که با صبر و حوصله کنار بروید و فعالیت را متوقف کنید و هرگونه نگرانی، تعارض فکری یا عاطفی را حل کنید. به خودت اعتماد کن. رفتار و حالات شما باید مثبت و سرشار از امید و توقع باشد. تشویق کسانی که به شما ایمان دارند را بپذیرید. به زودی شاهد رشد و ثمره تلاش خود خواهید بود. این کارت شما را تشویق می کند تا پول، زمان، انرژی و منابع خود را به سمت چشم انداز خود هدایت کنید و خود را کاملاً متعهد به کار خود کنید.

عبارت شفابخش:

همه چیز به نفع من و زندگی من است.

طالع بینی بزرگ تاروت روزانه شنبه 16 اکتبر 1401 برای متولدین آذر

اعتیاد

– موفقیت مالی

– یک فرد دوست داشتنی

– پس اندازهایی که برای آینده لازم است

توضیح:

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد است؟ یا شاید شما درگیر نوعی مالکیت یا نوعی حسادت هستید؟ میل به کنترل و تملک نشانه چهار سکه است. اگر احساس می کنید که بیش از حد به یک فرد یا محیط و شرایط خاص وابسته هستید و می خواهید آن را ملک خود کنید، پس ارزش های واقعی خود را به خطر انداخته اید. ما اغلب به اشتباه به محیط‌ها، موقعیت‌ها یا افرادی که برایمان آشنا هستند می‌چسبیم، حتی اگر بدانیم که دیگر به ما خدمت نمی‌کنند. باید بدانید که دیگران نیز باید آزاد باشند و تصمیم بگیرند که چگونه زندگی کنند.

عبارت شفابخش:

من قدرتم را به خدمت عشق تقدیم می کنم.

طالع بینی بزرگ تاروت روزانه شنبه 16 اکتبر 1401 برای متولدین دسامبر

رسیدن به فکر

– مهمانی و مهمانی

– برای تکمیل کار ساختمان یا خانه سازی

– برو یه تعطیلات خوب

– آغاز یک همکاری موفق

– تعهد

توضیح:

حرکت مثبت و فرخنده راه خود را به زندگی شما باز می کند و به خانه و محیط خانواده گرما و نیرو می بخشد. قبل از اینکه جدید ظاهر شود، کهنه باید ناپدید شود. اکنون زمان آن است که شادی های خود را جشن بگیرید و از پاداش کار سخت خود بهره مند شوید. این شور و شوق به اعضای خانواده نیز منتقل می شود.

ورود مهمانان یا مسافران به زودی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. تغییرات چه در زمینه کاری چه در رابطه با محل سکونت و چه در رابطه با خواستگاری باعث شادی و هیجان می شود زمان مبارک کنونی را نعمت در نظر بگیرید.

عبارت شفابخش:

حل مسائل قدیمی من را برای پذیرش مسائل جدید آماده می کند.

فال روزانه تاروت بزرگ شنبه 25 مهر 1401 برای متولدین بهمن ماه

مصیبت – اشتیاق

– افکار بی قرار و بی خوابی

– رنج و رنج

– دلتنگی و ناامیدی

– غم و اندوه یک فرد گم شده یا گم شده

توضیح:

رفتاری که انجام دادی منزجر کننده و بی رحمانه است. نه، این شمشیر غربت و رنج است که از درون سرایت می کند و گاهی برای شما کابوس، سردرد یا مشکلات خواب ایجاد می کند. شما باید در مورد آنچه شما را متوقف کرده صحبت کنید و در صورت لزوم اعتراف کنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزشمندی برای دسترسی به ناخودآگاه شما باشند. شاید ناخودآگاه شما سعی دارد چیزی به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه مرا آزار می دهد، می بخشم و رهایش می کنم.

فال روزانه تاروت عالی در روز شنبه 16 مهر 1401 برای متولدین اسفند

غلبه بر موانع

تغییر سازنده در حرفه یا تحصیلات که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)

– با نگه داشتن مشکلات، دشمن یا رقیب را شکست می دهید

توضیح:

نیروها بر خلاف افکار و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که پیش می آید اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی خواهد داشت. الان وقت تسلیم نیست. همیشه از ارزش ها و اعتقادات خود دفاع کنید. به خصوص اگر زمان و انرژی زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده باشید.

عبارت شفابخش:

من واقعیت خود را آشکارا و صادقانه بیان می کنم.

شما می توانید در پایین همین مطلب نظر خود را در مورد درستی یا نبودن فال خود بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید