باقری: برنامه ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت است



معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است هر چه زودتر توانمندی های تعامل بین این کشور به ویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت فعال شود.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه با وزیر امور خارجه کویت دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور قائم مقام وزیر و معاونان وزرای امور خارجه کویت و سنگینی بار امور کشورمان در این کشور صورت گرفت، شیخ احمد ناصر آل محمد الصباح سلام و احوالپرسی امیر را ابلاغ کرد. . و مقامات ارشد کویت تا رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه ها و قدردانی از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به کویت و سایر کشورهای منطقه تاکید کردند.

به گزارش سفارت ایران در کویت، شیخ احمد الصباح در این دیدار روابط تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه‌دار توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که تعاملات دو کشور بیش از پیش بهبود یابد.

در این دیدار علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است ظرفیت های تعاملی بین کشور، به ویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت در اسرع وقت فعال خواهد شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید