به علم چند رشته ای پست مدرن و علم مدرن بین رشته ای ارزش بیافزایید



با حکم سرپرست دانشگاه تربیت مدرس، روسای مرکز تحقیقات مهندسی راه و ترابری و مرکز مطالعات مدیریت و توسعه فناوری در ابقای خود باقی ماندند.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو سرپرست دانشگاه تربیت مدرس، دکتر امین میرزا بروجردیان در سمت «مدیر مرکز تحقیقات مهندسی راه و ترابری دانشگاه» و دکتر حسن دانایی فرد در سمت «مدیر مرکز مطالعات و فناوری مدیریت» ابقا شدند. “. توسعه “برای دو سال دیگر.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در این تصمیمات آمده است:

امید است با توکل به خداوند متعال، اعتقاد راسخ و عمل به آموزه‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از راه شهدای اسلام همراه با برنامه‌ریزی، تدبیر و به‌کارگیری نیروی عنایت باشد. همکاران و مشاوران متعهد و مجرب در امر اعلامیه «گام دوم انقلاب» تلاش جهادی کرده و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ارتقای علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی موفق باشند.

ایجاد تحولی برای تبدیل شدن دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاهی نسل چهارم با مأموریت های آموزشی، پژوهشی، ترویجی علمی و توسعه اقتصادی فعال و با هدف ایجاد اهداف راهبردی در جهت ارتقای پیشران های اقتصادی کشور با ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی و دفاع از حق. طبیعتاً و ایجاد ارزش افزوده با استفاده از روش‌های مناسب برای علوم پست مدرن چند رشته‌ای و علوم میان‌رشته‌ای نوین برای تربیت دانشمندان اخلاق‌گرا، حرفه‌ای، کارآفرین در اقتصاد رقابتی کشور و جهان و استفاده از روش‌های ترکیبی واقعی و مجازی ضروری است. برای موفقیت – او مسئول انجام وظایف خود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید