Redmi Note 8 بالاخره اندروید 11 را در هند دریافت کرد


شیائومی ردمی نوت 8 یکی از آن دستگاه های بسیار محبوبی است که میلیون ها دستگاه در سراسر جهان فروخته است. این گوشی در آگوست 2019 با اندروید پای و رابط کاربری MIUI 10 معرفی شد. پس از آن شاهد عرضه اندروید 10 برای این دستگاه بودیم و اکنون دارندگان نوت 8 منتظر عرضه اندروید 11 هستند، گفتنی است که مدل 2021 این گوشی در چین با اندروید 11 عرضه شد.

به گزارش گیزموچنا، اندروید 11 در جاهایی مانند هند عرضه نشده است و کاربران ردمی نوت 8 9 ماه است که منتظر این آپدیت هستند. اکنون با انتشار ساختمان RCOINXM.12.0.1.0 که 2.2 گیگابایت حجم دارد، تغییر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط برای کاربرانی که عضو برنامه Mi Pilot Testers هستند در دسترس است، به این معنی که کاربران عادی احتمالاً باید چند روز منتظر بمانند تا اندروید 11 را دریافت کنند.

اندروید 11 ردمی نوت 8

از آنجایی که این رام همچنان مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12 است، ویژگی های جدید به ندرت دیده می شود. البته این دستگاه همچنان واجد شرایط MIUI 13 است، بنابراین شاید شیائومی قصد دارد این گوشی را مستقیماً به همان نسخه آپدیت کند.

مجری اخبار فناوری Abhishek Yadav ادعا می کند که به روز رسانی اندروید 11 برای نوت 8 به تعویق می افتد، اما مواردی مانند وصله امنیتی اکتبر، پشتیبانی از پسوند رم، تغییرات ناوبری و موارد دیگر را اضافه می کند.

مقاله مرتبط:

اما اکنون که اندروید 11 بالاخره عرضه شده است، باید توجه داشت که شیائومی معمولا دستگاه های ارزان قیمت خود را حداقل با سه نسخه MIUI و دو نسخه اصلی اندروید به روز می کند، بنابراین نوت 8 به پایان عمر ارتقا خود نزدیک می شود. این به‌روزرسانی احتمالاً آخرین نسخه MIUI برای روزهای 9، 9 می، Redmi K20، May 9 Pro 5G، Redmi K20 Pro و Redmi Note 8 Pro خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید