تامین 50 درصد اعتبار مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی توسط وزارت رهبری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در بازدید از آشتیان و کتابخانه عباس اقبال آشتیانی اظهار داشت: رئیس دولت سیزدهم مردی فرهنگی، عالم، انقلابی و فرهیخته است و حامی فرهنگ است. و فعالیت های هنری

وی با اشاره به توانمندی های شهرستان آشتیان گفت: همه افراد تاثیرگذار و خوب در این شهرستان حضور دارند و می توانند ما را یاری دهند تا در جهت ارتقای وضعیت فرهنگی و هنری این شهرستان گام های خوبی برداریم.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی تصریح کرد: امیدوارم در دوره جدید حوزه فرهنگ و هنر هر چه بیشتر ارتقا یابد و این تمایل و علاقه در همه جا نمایان است و همچنین دولت فرهنگی تصمیم دارد.

اسماعیلی گفت: آشتی نام پرآوازه ای دارد و افتخارات ماندگار این خطه و این شهر را می دانیم. فصل مشابهی از خدمات و کارهای علمی و فرهنگی این شهرستان در سراسر کشور پراکنده است و همه نسبت به آن احساس خوبی دارند و احساس تعلق می کنند.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی باید تکمیل شود و مقرر شد سریعا برای مجموعه فرهنگی تفاهم شود و 50 درصد اعتبار مورد نیاز از وزارت رهبری پرداخت شود و 50 درصد باقی مانده را استاندار تامین کند. به زودی راه اندازی می شود و این شهرستان دارای مجموعه فرهنگی خوبی با این وسعت و پوشش خواهد بود.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ادامه داد: 50 درصد پروژه کتابخانه توسط خیر طی یک سال و مابقی با تفاهم نامه اداره کل کتابخانه ها به اتمام رسید. ها یا کمک استاندار هر چه زودتر انجام شود.

اسماعیلی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به سبک این شهر برنامه های فرهنگی و هنری در این منطقه برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید