پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی اعلام می شود



معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: از وزارت بهداشت خواسته ایم پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها را برای ترم آینده اعلام کند. این پروتکل ها به زودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.»

دکتر صمد حاج جباری در گفت وگو با ایسنادر حالی که در این موضوع آمده بود: بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با تاج و تخت مبنی بر بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از نیمه دوم سال تحصیلی طی جلسه ای با وزارت. بهداشت و درمان از آنها پروتکل های جدید خواستیم. ما را از سلامت خوابگاه های دانشجویی مطلع کنید.

وی در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی خوابگاه های دانشجویی گفت: . این پروتکل ها برای بازگشایی آموزش های درون دانشگاهی نیاز به بازنگری دارند.

معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید پروتکل‌های جدید لازم برای اسکان در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها را تدوین کند یا پروتکل‌های قبلی را بازنگری کند و این پروتکل‌ها توسط نمایندگان در مجلس ارائه می‌شود. روزهای آینده وزارت بهداشت اعلام می شود و به دانشگاه ها اطلاع می دهیم.

دکتر حاج جباری با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید از امکانات خود برای اجرای مصوبه ستاد بازگشایی آموزش حضوری استفاده کنند، گفت: بر اساس این مصوبات در حال برنامه ریزی هستیم و در این زمینه ممکن است برخی از دانشگاه ها به دلیل اینکه در گذشته به دلیل شیوع تاج، اکثر خوابگاه های آنها اجاره ای یا خودکنترل شده است.

وی تاکید کرد: صندوق خیریه دانشجویی از دانشگاه هایی که مشکل مسکن دارند حمایت می کند و در کنار آنها خواهیم بود.

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پایان گفت که آیا آموزش حضوری دانشگاه ها در ابتدای ترم جدید به صورت 100 درصدی بازگشایی می شود یا خیر؟ هیچ نقشی در این مورد ندارد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید