پهپاد Everdrone مرد سوئدی را پس از حمله قلبی نجات داد


همکاری این پهپاد با یکی از رهگذران در این مراسم که دسامبر گذشته در سوئد برگزار شد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یک پزشک با کمک یک دستگاه دفیبریلاتور که توسط پهپاد به او تحویل داده شده بود، توانست مرد 71 ساله را زنده کند. به گزارش سرویس پهپاد Everdrone، این مرد مسن ناشناس هنگام پارو کردن برف دچار حمله قلبی شد. در این حادثه، سرویس تحویل هوایی فوریت های پزشکی Everdrone (EMADE) پس از چند دقیقه یک پهپاد حامل دفیبریلاتور توانست خود را به محل حادثه برساند. این وسیله در نجات جان این مرد نقش اساسی داشت.

به گفته Gizmocchina، سرویس EMADE Everdrone برای ارائه تجهیزات پزشکی در سریع ترین زمان ممکن طراحی شده است. EMADE به پرسنل اورژانس اجازه می دهد تا هواپیماهای بدون سرنشین حامل تجهیزات مورد نیاز را سریعتر به محل حادثه تحویل دهند. به این ترتیب تیم آمبولانس به تمامی تجهیزات لازم برای کمک به مصدوم دسترسی دارد. در این مثال خاص، پهپاد تنها سه دقیقه پس از درخواست وارد شد. یکی از رهگذران که اتفاقاً پزشک بود پس از انجام CPR از دستگاه دفیبریلاتور برای بیمار استفاده کرد.

مقاله مرتبط:

پهپاد برای تحویل تجهیزات پزشکی با همکاری مرکز علوم توانبخشی سوئد، زنگ هشدار SOS، منطقه Vastra Gotaland و Everdrone آن تولید می شود. این شاهکار با استفاده از فناوری پیشرفته هواپیماهای بدون سرنشین و زمان واکنش فوق العاده سریع، به موفقیت روزافزون Everdrone می افزاید. یک مطالعه آزمایشی چهار ماهه نشان می دهد که پهپادها اغلب تجهیزات پزشکی را سریعتر از آمبولانس ها تحویل می دهند. اعداد مطالعه مقدماتی نیز از نظر زمان پاسخگویی و تحویل تجهیزات پزشکی بسیار قابل توجه بود. غیرقابل درک است که سایر کشورهای اروپایی بتوانند امسال با خدمات EMADE به بخش هایی از سوئد ملحق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید