آموزش عملی سئو


سلب مسئولیت: دیجیت فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

تعداد زیادی از علاقه مندان در زمینه سئو و تبلیغات آنلاین پس از مشاهده دوره های آموزشی سئو خودآموخته یا شرکت در کلاسهای آموزشی معتقدند که نیاز آنها به یادگیری بدون تجربه عملی در این سبک تدریس موثر نیست، بنابراین پس از نیازسنجی دقیق، شکل می گیریم. کارگاه آموزشی عملی سئو ما انجام دادیم.

در کارگاه خصوصی آموزش سئو بر اساس برنامه راهبردی با ظرفیت محدود در هر کارگاه، شرکت کنندگان باید با توجه به موضوع کارگاه، مشکلات پروژه خود را به صورت کاملاً کاربردی و پس از تحلیل بهترین طرح پیشنهادی برای اجرا یا بهبود ارائه دهند. این سبک کارگاه به سایر شرکت کنندگان این امکان را می دهد که از طرح های پیشنهادی دیگران ایده بگیرند و به راحتی راه حل مناسبی را برای چنین پروژه هایی در آینده انتخاب کنند.

بنابراین شرط حضور موفق در این کارگاه ها به شرح زیر است:

  1. متخصص در گذشته به نوعی آموزش سئو را دیده است و اصول اولیه سئو را می داند.
  2. شرکت کننده در کارگاه باید پروژه ای برای بررسی مشکلات آن پروژه ارائه دهد.

پیشنهاد می شود ابتدا مطالب این صفحه را مطالعه کنید و در نهایت در صورت تمایل اطلاعات بیشتری از کارگاه های سئو دریافت کنید و در جلسات عملی کارگاه سئو از صفحه کارگاه عملی ثبت نام کنید. آموزش سئو لطفا ببینید.

شبکه سازی و تعامل شرکت کنندگان در کارگاه سئو

یکی از هدفمندترین برنامه ها کارگاه سئو تعامل بین شرکت کنندگان در دوره، یعنی بعد از شبکه سازی و گروه بندی افراد، زمان صرف بررسی و توافق با شرکت کنندگان می شود تا مشکلات پروژه تمامی افراد حاضر در آن شبکه حل شود.

این روش به همه افراد کمک می کند تا از پروژه ها و مسیر و چالش های دیگر پروژه ها مطلع شوند و حل مسئله برای هر پروژه را در برنامه های خود قرار دهند تا در پایان کارگاه عملی سئو با ذهنی آماده تر و بیشتر قدم بردارند. . انگیزه. راه حل های متفاوت و مناسب برای پروژه های مختلف را تجربه کنید.

دیگری او مزایای کارگاه عملی سئو در دانشگاه علم و صنعت، مرکز نوآوری مانا، یک جلسه ماهانه در روز جمعه برگزار می شود. هر بخش سئو به صورت تخصصی در این کارگاه ها بررسی می شود. به عنوان مثال موضوعات اصلی کارگاه ها که هر کدام به صورت جداگانه برگزار می شود به شرح زیر است:

  • معماری وب سایت از منوی Crumb تا ساختار صفحه زمین
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تقویم کلیدواژه و محتوای صفحات فرود هدف گذاری شده است
  • محتوای سئو
  • لینک سازی داخلی و استراتژی های محتوا
  • تولید محتوای اصولی و سئو محور
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
  • سئو خارجی
  • به دنبال کنسول ها و برنامه های ارتقاء بگردید
  • بررسی Fragscramble و SEO داخلی
  • ابزارهای سئو خارجی (سامراش، ماز و غیره)
  • Google Analytics به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین اهداف و رویدادها

زمان و مکان برگزاری کارگاه سئو

تمام جلسات کارگاه سئو تا اطلاع ثانوی در مرکز نوآوری مانا واقع در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. این جلسات ماهانه یک بار در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 13 برگزار می شود. ظرفیت کارگاه ها محدود و حداکثر 12 نفر خواهد بود.

در صورت بالا بودن نرخ ثبت نام در هر کارگاه، موضوع انتخابی آن کارگاه تا حضور تمامی ثبت نام ها در چندین کارگاه مجدد انجام می شود تا تمامی دوستان بتوانند از آن کارگاه ها استفاده کنند.

هزینه کارگاه سئو

کارگاه‌های سئو با هدف بررسی کاربردی و هدفمند پروژه‌های شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، بنابراین در این جلسات آموزشی نخواهیم داشت و پروژه‌ها را مستقیماً بررسی می‌کنیم.

هزینه شرکت در این کارگاه ها بسته به موضوع جلسه متفاوت است اما هزینه ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان می باشد. دوره جامع سئو یا دوره پیشرفته سئو با 50 درصد تخفیف. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به طور کامل در این کارگاه ها شرکت کنید، می توانید از دوره پیشرفته سئو www.alikazemi.me همچنین اطلاعات و آموزش سئو پیشرفته هزینه تمامی کارگاه ها با 50 درصد تخفیف برای شما محاسبه می شود.

مشاوره خصوصی سئو

یکی از مزایای برگزاری و شرکت در کارگاه های سئو برای شرکت کنندگان، دریافت مشاوره خصوصی در همان کارگاه + 50% تخفیف ثابت و ثابت برای دریافت مشاوره سئوی شخصی یا آنلاین خارج از کارگاه می تواند خدمتی ارزشمند و کم هزینه برای افراد حاضر باشد.

در صورت نیاز به دریافت نکات سئو بدون شرکت در کارگاه ها، می توانید به صورت رایگان به صفحه مراجعه کنید مشاوره سئو لطفا به من سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید