به دلیل کمبود قطعات دیگر هلیکوپتری فرود نمی آید


به دلیل کمبود قطعات دیگر هلیکوپتری فرود نمی آید

امیر سرتیپ قربانی از افزایش ظرفیت تولید قطعات بالگرد با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ امیر یوسف قربانی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت های خلبانان و نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی به عنوان یک بازدارندگی در روزهای اول دشمن بعثی ها توانستند کشور را از مقابل یگان های پیاده و مکانیزه این رژیم محاصره کرده و ضربات مهلکی به آنها وارد کنند.
وی به نقش نیروی هوایی ارتش در توقف نیروی محرکه رژیم بعثی و پیشرفت آن در داخل کشور اشاره کرد. ، سپس نیروی زمینی ارتش با حمایت مردمی توانست از پیشروی دشمن در سرپل ذهاب و جبهه های جنوب کشور جلوگیری کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس 500 هزار ساعت پرواز عملیاتی داشته است.
امیر سرتیپ امیر سرتیپ با اشاره به اقداماتی که به ندرت در جنگ انجام می شود، تصریح کرد: در یکی از صحنه های نبرد، بالگرد کبری ما در اقدامی غافلگیرانه یک فروند جنگنده میگ 21 دشمن را ساقط کرد که نشان از رشادت و فداکاری خلبانان نیروی هوایی است. در دوران دفاع مقدس
وی همچنین با اشاره به تعداد شهدای یگان هوافضای ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: 287 خلبان، مهندس و پرسنل هوانوردی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که برگ زرینی از رشادت های یگان هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس است. . -جنگ سالانه
فرمانده نیروی هوافضای ارتش با اشاره به اقدامات این یگان در زمینه قطعه سازی و ارتقاء سامانه های بالگردی گفت: ساختار و ساختار مهندسی بالگردها در سراسر جهان با تغییراتی مشابه است؛ بنابراین توانستیم ادامه راهبرد تولید قطعات بالگرد با بهره گیری از تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط تحریم تا جایی که امروز قادر به تولید بالگرد و تقویت موتور بالگرد و حمل از صفر تا صد تعمیرات و … هستیم. قطعات ما این کار را در داخل کشور انجام می دهیم و عملکرد مناسب ارتش، نیروی هوایی و صنایع دفاعی کشور در حوزه دانش بنیان تمامی نیازهای هلیکوپتری ما را برطرف کرده است.
امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه دیگر بالگردی به دلیل کمبود قطعات فرود نمی آید، گفت: دیگر با بحران قطعات بالگرد مواجه نیستیم و هر نوع قطعه مورد نیاز و هر بالگردی که زمان پرواز آن تمام شده است را می توانیم بسازیم. وارد چرخه سرویس می شود و پس از طی دوره های تعمیر مجددا وارد خط پرواز می شود.

آن پیام ها

دیدگاهتان را بنویسید