پیش نویس ضوابط «ارزیابی سینماها و سینماها» منتشر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، متن فراخوان مربوط به پیش نویس ضوابط «ارزیابی سینماها و سینماها» از سوی دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی به شرح زیر منتشر شد.

«براساس مواد «ضوابط ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سینماها» موضوع مصوبه شماره 153720 / ت. 56154 ه مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۹ هیات وزیران و پس از بررسی های کارشناسی و نظرخواهی تعدادی از کارشناسان و دست اندرکاران حوزه ساخت و تجهیز سینماها و بر اساس تجربیات سالهای اخیر مخاطبان گرامی سینمای ایران، معاون توسعه فناوری و مطالعات فیلم نویسنده ضوابط ارزیابی کیفی سینماها و سینماها را منتشر می کند تا نظر نیروهای تاثیرگذار در صنعت فیلم را جلب کند.

دفتر توسعه زیرساخت‌های سینمایی و فناوری در نظر دارد از نظرات و مشاوره‌های کارشناسان و متخصصان سینمایی در زمینه تجهیزات و راه‌اندازی سینما استفاده و این پیش‌نویس را برای تصویب نهایی نهایی کند.

افراد فعال و متخصص در این حوزه می توانند نظرات و پیشنهادات خود را تا 15 تیرماه 1401 از طریق پست الکترونیکی cinema@mail.ir با کارکنان دفتر توسعه زیرساخت های سینمایی و فناوری در میان بگذارند.

متن نهایی این پیش نویس پس از تایید رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی اعدام می شود. همچنین از بهترین نظرات در نسخه نهایی درج کنید و اگر تصویب شود، سزاوار است».

پیش نویس معیارهای ارزیابی سینماها و سینماها را می توانید در اینجا بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید