جوکار: ائتلاف های یهودی و عربی نمی توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کنند


محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در شورای اسلامی در خصوص سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان در گفت وگو با خبرنگار فارس الجزد اظهار داشت: هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان عادی سازی روابط اسلامی است. کشورها و رژیم صهیونیستی که هیچ تایمی متوجه آن نیست.

وی با اعلام اینکه عربستان در واقع منبع تامین مالی جنایات استکبار جهانی است، افزود: تامین امنیت رژیم صهیونیستی مهمترین هدف آمریکا در ائتلاف عربی-یهودی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در شورای اسلامی، نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین را از دیگر اهداف ابتکار جهانی ایجاد ائتلاف عربی عنوان کرد.

جوکار با اشاره به اهمیت شکست ائتلاف یهودی و عربی غربی در یمن تصریح کرد: امروز شاهد این واقعیت هستیم که خوشبختانه این ائتلاف ها هیچ پیشرفتی نداشته اند.

وی شکست ائتلاف استکبار در لبنان را نمونه دیگری از ناکارآمدی این تفکر در برابر ارزش های اسلامی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی قصد داشت با ایجاد ائتلاف در لبنان، منطقه را بی ثبات کند و از جبهه مقاومت سوریه فاصله بگیرد، اما ناموفق.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه چندین دهه تلاش آمریکایی ها و غرب در منطقه غرب آسیا بی نتیجه ماند، تاکید کرد: ائتلاف عربی و یهودی که با کمک آمریکا در حال اجراست. . هیچ ارزشی ندارد و کارکرد آن در حوزه امنیت است. رژیم صهیونیستی به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام




این مقاله را برای صفحه اول ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید