دانشگاه توکیو دوره های مهندسی Metaverse را ارائه می دهد


دانشگاه توکیویکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی در ژاپندر نظر دارد دوره های آموزشی مهندسی را در متاورس دنبال می کند و قصد دارد یک سری دوره های مهندسی را در اواخر امسال در متاورس برگزار کند.

در این دوره های آموزشی دانشجویان با موضوعات مهندسی آنها همدیگر را می شناسند و این دانش با مهارت های متاورزال ترکیب می شود تا تحول دیجیتال در محیط های کاری و آموزشی تحقق یابد و در معرض دید قرار گیرد.

برنامه دانشگاه توکیو برای Metaverse

موسسات آموزشی به تدریج با قابلیت ها و قدرت بسترها متاورس آنها به عنوان ابزاری برای یادگیری شناخته می شوند تا بتوانند از این پتانسیل در فرآیندهای آموزشی به خوبی استفاده کنند. دانشگاه توکیو نیز یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی است ژاپنبرنامه هایی برای ارائه دوره های مهندسی بر اساس Metaverse انجام داد.

دانشکده مهندسی دانشگاه توکیو مسئولیت برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی را بر عهده دارد و در این امر دو هدف مهم را دنبال می کند. یکی از اهداف آن ارائه مشاغل احتمالی برای دانش آموزان دبیرستانی است دانشگاه برای سفر در توکیو و در ارتباط با رشته های مهندسی و علوم بیشتر آشنا شوید. هدف دوم رفع کمبود پرسنل شایسته در کار با ابزارهای دیجیتال و فن آوری ها جدید در این محیط دانشگاهی برای ارائه بستری برای آموزش.

دانشگاه توکیو توضیحات پلت فرم متاورس برای رسیدن به این اهداف مورد استفاده قرار نگرفت. اما به نظر می رسد این پروژه جدید دوره هایی را در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، آموزش ارائه می دهد کارآفرینی و فناوری ارتباطات نسل بعدی را ارائه دهد. دانشجویانی که این دوره ها را می گذرانند، گواهی دانشگاه توکیو و همچنین امکان شرکت در کلاس های حضوری برای تکمیل آموزش آنلاین را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید