یک تجربه واقعیت مجازی و متاورس در محیط بازی Space Tycoon سامسونگ


واقعیت مجازی اغلب به عنوان مرز آینده فناوری تلفن همراه در نظر گرفته می شود. اکثر شرکت های بزرگ فناوری سعی کرده اند وارد این عرصه شوند و محصولات واقعیت مجازی خود را عرضه کنند تا از قابلیت های عالی این بازار بهره ببرند.

اپل، گوگل و متا برخی از نام‌های بزرگی هستند که در حال بررسی فناوری واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن هستند. سامسونگ نیز مدتی است که در این زمینه عقب مانده است، اما امروز این وضعیت تغییر خواهد کرد. این شرکت در پستی رسمی از راه اندازی آزمایشی شهربازی مجازی خود خبر داد. این پروژه که Space Tycoon نام دارد بر روی پلتفرم جهانی Roblox Metaverse ساخته شده است.

به گزارش FonArena، سامسونگ Space Tycoon را فضای مجازی می نامد که در آن کاربران می توانند تجربیات خود را با بسیاری از محصولات سامسونگ به اشتراک بگذارند. این زمین بازی همچنین مکانی است که کاربران غول فناوری کره ای می توانند در مورد محصولات آن اطلاعات بیشتری کسب کنند و با سایر شرکت کنندگان در تعامل باشند. علاوه بر این، کاربران می توانند تجربه کاری را که واقعاً می توان در یک محیط واقعیت مجازی انجام داد را احساس کنند.

مقاله مرتبط:

سامسونگ به طور خاص مشتریان جوان را با Space Tycoon هدف قرار می دهد و آنها را نسل بعدی کاربران آینده خود می داند. در حال حاضر، بازیکنان می توانند منابع را کشف کنند و محصولات مختلف سامسونگ را طراحی کنند و همچنین به روز رسانی های جالبی را برای محصولات موجود ارائه دهند.

به عنوان مثال، آیا می خواهید از Galaxy Z Flip 3 به عنوان اسکوتر استفاده کنید؟ در محیط بازی مجازی Space Tycoon می توانید چنین کارهایی را انجام دهید. در حال حاضر بیش از 20 محصول سامسونگ در فروشگاه درون بازی موجود است و به زودی شاهد معرفی محصولات جدید بیشتری خواهیم بود.

سامسونگ Space Tyvcoon را به 14 زبان مختلف راه‌اندازی می‌کند و قول می‌دهد به مرور زمان ویژگی‌های جدیدی را اضافه کند. این شرکت همچنین رویدادهای آنلاین را در وب سایت رسمی خود برگزار می کند و از کمپین #YouMake برای تبلیغ Space Tycoon استفاده می کند.

برای دسترسی به Samsung Space Tycoon، می توانید به پلتفرم Roblox مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید