شرح حال مصدوم پرسپولیس از زبان پزشک باشگاه



به گزارش ایرنا، علیرضا هخیت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان پایتخت را تشریح کرد.

وی در خصوص مصدومیت وحدت حنان اف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران از ناحیه رباط داخلی MCL از ناحیه زانو دچار کشیدگی شد و طی بررسی های انجام شده حدود سه تا چهار هفته دور از تمرینات تیمی خواهد بود. و کادر پزشکی در تلاش است تا این بازیکن را درمان کند.” در اسرع وقت به تمرینات گروهی بازگردید.

علیرضا حقیقت در خصوص مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی عضله چهار سر ران داشت و با اقدامات پزشکی و تمرینات ویژه هفته آینده به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

پزشک پرسپولیس به مصدومیت حامد پاکدل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این بازیکن به عضله کشاله ران خود کشیده و زیر نظر کادر پزشکی این تیم قرار داشت و سعی می کنیم هر چه زودتر به تمرینات تیمی بازگردیم.

حقیقت در مورد مصدومیت کمال نیز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی کمال روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه های این تیم شرکت کرد و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

وی درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی نیز پس از مصدومیتی که در تمرین داشت برای MRI اعزام شد و مشخص شد که از ناحیه عضله چهار سر ران دچار کشیدگی شده و باید دو نفر تحت نظر کادر پزشکی باشد. به. سه هفته..

دیدگاهتان را بنویسید