صنعا: عربستان سزاوار مدیریت اماکن مقدس نیست


دولت صنعا تسهیل ورود یهودیان به اماکن مقدسه توسط رژیم ساعوی را خیانت به امت اسلامی و مقدسات آن اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المسیره، دولت صنعا در بیانیه ای همدستی رژیم سعودی با رژیم صهیونیستی برای تسهیل ورود یهودیان به مکه و مسجدالنبی را محکوم کرد و تاکید کرد: این اقدام تاکید می کند. خیانت رژیم عربستان سعودی به دین اسلام و مسلمین و نقشه های صهیونیست هاست که اماکن مقدس را هدف قرار می دهد.

در این بیانیه آمده است: با ورود روزنامه نگار صهیونیست به مکه و آلودگی پاک ترین مکان و نقض جدید دستورات و دستورات الهی رژیم سعودی مخالفیم. تسهیل ورود یهودیان به اماکن مقدسه از طریق نظام سعودی، خیانت به امت و مقدسات و خلاف قرآن است. رژیم سعودی با دین اسلام و مسلمین و آموزه های آن دشمنی می کند، اما در مقابل رژیم صهیونیستی سر تعظیم فرود می آورد و برای جلب رضایت آن و امتیاز دادن برای جلب رضایت دشمن تاریخی اسلام و اشغالگر فلسطین از همه امکانات استفاده می کند. سوریه و لبنان و عامل قتل. فلسطینی ها تلاش می کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: تسهیلاتی که رژیم سعودی به یهودیان برای ورود به مکه و اماکن مقدس می دهد در حالی که میلیون ها نفر از ادای حج منع شده اند را محکوم می کنیم. ورود خبرنگار صهیونیستی به مکه اقدام جدیدی نیست، پیش از آن یک هیئت یهودی به مسجد النبی رفته بودند. اینها نشان می دهد که نقشه یهودیان برای هدف قرار دادن خانه خدا با همدستی رژیم سعودی وجود دارد. این دلیل دیگری بر این واقعیت است که رژیم سعودی اکنون آشکارا در تلاش است تا برنامه های یهودیان را علیه اسلام و مقدسات آن اجرا کند. ملت های امت اسلامی باید با آگاهی و مسئولیت بالا در مقابل این نقشه ها بایستند. رژیم سعودی صلاحیت مدیریت اماکن مقدس را ندارد. این مکان ها متعلق به همه مسلمانان است نه فقط آل سعود.

در این بیانیه از همه ملت‌های مسلمان و علمای امت درخواست می‌شود که در برابر رژیم سعودی و نقشه‌های آن علیه اسلام و مسلمین موضع واقعی بگیرند.

پیش از این یک روزنامه نگار اسرائیلی فیلم کوتاهی 10 دقیقه ای منتشر کرده بود که نشان می داد در مراسم حج از مناطق مختلف مکه و کوه عرفات در نزدیکی این شهر دیدن کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید