معاملات هیجانی منجر به التهاب بازار سرمایه می شود



ایسنا/ اردبیل این کارشناس بازار سهام گفت: معاملات هیجانی با نگاه مقطعی به دلیل عدم آگاهی از قوانین بازار سرمایه بیشترین آسیب و ریسک را متوجه بازار می کند.

مهدی فتحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت و آینده ارزهای دیجیتال، اظهار کرد: کارکنان بانک ها باید این کار را انجام می دادند، دانش کافی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: عملاً همین امر در مورد ارزهای دیجیتال صدق می کند و دنیای امروز به سمت فرا وجه حرکت می کند.

این کارشناس بورس اردبیل گفت: متاسفانه اهمیت ارزهای دیجیتال در کشور ما بسیار کم است و خبرگزاری ها به ویژه رسانه ملی کشورمان بیشتر اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال مربوط به کشف ارز دیجیتال را منتشر می کنند. ماشین معدن.

فتحی با بیان اینکه در سه دهه آینده بیش از 50 درصد مشاغل فعلی را نخواهیم داشت، گفت: این نشان دهنده تغییرات و پیشرفت فناوری در دنیای امروز است و می توان نتیجه گرفت که این تغییرات در تبادل کالا و خدمات . همچنین جایگزینی برای پول فعلی است. این اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه علم به سرعت در حال رشد است، کشور ما نباید از اهمیت این موضوع غافل شود و لازم است با استفاده از فرصت های موجود، زیرساخت های لازم برای معاملات ارز دیجیتال در کشور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد چارچوب های قانونی از کلاهبرداری و سرمایه های دزدیده شده جلوگیری می کنیم و از ظرفیت موجود استفاده می کنیم، گفت: عدم آگاهی و موضع گیری در برابر این موضع موجب سردرگمی ذی نفعان می شود.

این کارشناس بازار سهام خاطرنشان کرد: نداشتن شناخت کافی از بازارهای مالی افراد را به سمت انجام معاملات هیجانی سوق می دهد که نتیجه آن از دست دادن سرمایه است و تحلیل مناسب بازارهای ارز دیجیتال جهانی منجر به سود ارزی می شود.

فتحی گفت: پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت های بزرگی مانند تسلا، کوین بیس و… نشان دهنده فرار دنیا از ارز فیزیکی است.

وی گفت: در آینده نزدیک ارزها تغییراتی خواهند داشت که نقش متفاوتی نسبت به امروز خواهند داشت و در نتیجه رقابت بین ارزهای مختلف شکل می گیرد.

این کارشناس بازار سهام تصریح کرد: البته ریسک ارزهای دیجیتال بر هیچکس پوشیده نیست زیرا دو ماه پیش در عرض چند روز ارز قمری به کمتر از یک میلیونم رسید و همین ریسک برای سایر ارزهای دیجیتال با متفاوت وجود دارد. . شدت ها

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید