ماهیندرا و فروش 25 هزار خودرو در کمتر از یک دقیقه


بزرگراه طولانی ماهیندرا اسکورپیو-ن Nimade ثابت کرد که در هند بسیار محبوب است! این خودرو در همان ابتدا عرضه شد کمتر از یک دقیقه موفق به ثبت رکورد 25000 سفارش شد. میزان استقبال از این خودرو به حدی بود که گفته می شود وب سایت این شرکت بارها دچار اختلال شده است. در همان زمان، بسیاری از خریداران بالقوه موفق به ثبت سفارش نشدند. وضعیتی که بی شک ما را به یاد شرایط قرعه کشی خرید محصولات ایران خودرو می اندازد.

ماهیندرا Scorpio-N جدید را به عنوان “پدربزرگ SUVs” توصیف می کند. این ماشین از شاسی مستقل از بدنه است سود می برد و در واقع از نوادگان عقرب محسوب می شود. این خودرو در مقایسه با اسکورپیو طراحی مدرن تری دارد و فناوری های بیشتری در آن به کار رفته است. ماهیندرا این مدل جدید را با موتورهای بنزینی و دیزلی و امکان انتقال نیرو به هر چهار چرخ به بازار می آورد.

بسته به نوع سری اول مشتریان Scorpio-N و کسانی که در بین 25000 ثبت نام کننده هستند، چیزی بین 15178 دلار و 24673 دلار (11.99 لک تا 19.49 لک – هر لک معادل صد هزار روپیه است) برای آن می پردازند. دلیل هجوم مردم به وب سایت ماهیندرا اساساً یکسان بود.

هنگامی که شما شروع به پذیرش سفارشات از مشتریان فقط در 55 ثانیه ظرفیت تکمیل شد و تمام 25000 دستگاه فروخته شد. این امر در کنار کار نکردن وب سایت ماهیندرا، اعتراض برخی از کاربران را در پی داشت.

البته پس از تکمیل مهارت و بارگذاری مجدد وب سایت، ثبت سفارش مجددا ادامه می یابد و تعداد سفارش ها در مدت 30 دقیقه ادامه می یابد. 100 هزار پرونده منتفی شد. بر اساس تصمیم ماهیندرا، افراد شرکت کننده در طرح پیش فروش باید 18000 روپیه (معادل 227 تومان) پرداخت می کردند. به عبارت دیگر، این شرکت در عرض نیم ساعت 22.7 میلیون دلار جذب سرمایه!

ماهیندرا با اذعان به بروز مشکلات فنی در سایت فروش اعلام کرد زمان دقیق سفارشات موجود است و 25 هزار مشتری خوش شانس به ترتیب در ثانیه و میلی ثانیه انتخاب خواهند شد!

طبق گزارش Autocar Hindustan، ماهیندرا سفارش را با هر یک از برندگان نهایی خواهد کرد قرارداد امضا خواهد کرد نکته جالب این است که برندگان امکان تغییر سفارشات خود را خواهند داشت، البته مهلتی برای این کار تعیین شده است و باید قبل از 15 آگوست انجام شود.

ناگفته نماند که تحویل سفارشات خریداران ماهیندرا Scorpio-N از 5 شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد. شرکت هندی بیش از این پیش بینی کرد 20 هزار این دستگاه شاسی بلند جدید را از این طریق تولید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید