چه شد که یکدفعه اوضاع تغییر کرد/ تبعیض آشکار علیه استقلال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در شرایطی اولین دیدار هفتگی خود مقابل سپاهان را به اصفهانی واگذار کرد که اگرچه میزبان بود اما نتوانست از حضور تماشاگرانش سودی ببرد. این باعث انتقاد شد.

بیژن طاهری سرپرست استقلال در گفتگو با رسانه های این باشگاه در باره در اطلاعیه جدید سازمان لیگ آمده است: اول اینکه در این پنج روز چه اتفاقی افتاد که به یکباره شرایط تغییر کرد؟ در این پنج روز که اجازه ورود تماشاگران به برخی ورزشگاه ها داده شد، چه تجهیزاتی تکمیل شد؟ این تبعیض آشکار علیه ماست.

وی افزود: سازمان لیگ باید دلیل قانع کننده ای بیاورد تا هواداران ما قانع شوند. چرا باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیب خود بازی کنیم اما این هفته رقبای ما با حضور تماشاگران خود بازی می کنند؟

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: سازمان لیگ باید این موضوع را برای ما و هوادارانمان توضیح دهد، چه اتفاقی افتاد؟ ما با این موضوع مخالفیم چون حق هواداران ماست و احساس می کنیم آنها رویایی برای استقلال دارند. در سال گذشته و سال های قبل نیز شاهد اقدامات مشابه بودیم، اما مصمم هستیم از این پس موفق شویم ما میگوییم که بازی برگشت ما مقابل سپاهان بدون تماشاگر برگزار شود.

طاهری در پایان تصریح کرد: سازمان لیگ برای برقراری عدالت و اثبات یکسان بودن با همه تیم ها، دیدار استقلال و سپاهان در نیم فصل دوم را بدون تماشاگر برگزار کند تا شرایط مشابه آزادی باشد. استادیوم

دیدگاهتان را بنویسید