سوء تفاهم دختر و پسر قبل از ازدواج



ازدواج دختر و پسر بی تجربه با سوء تفاهم

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پیشگیری و میزان ناهماهنگی ها می تواند تأثیرات عظیمی در سطوح مختلف داشته باشد. آنها بسته به اینکه چقدر ضعیف باشند، مسیر زندگی را تغییر خواهند داد. بسیاری از جوانان مجرد در آستانه ازدواج قرار می گیرند و یک ویژگی خوب را برای همسر آینده خود تعریف می کنند و وقتی در مورد آن سؤال می شود، می گویند من یک همسر خوب می خواهم تا تمام ایده آل هایم را داشته باشد. دخترانی که در شرف ازدواج هستند سوالات زیادی در ذهن خود دارند که در پی یافتن پاسخ و ایده هایی هستند که ممکن است بسیاری از آنها اشتباه باشد.

من آن را تغییر خواهم داد

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از دختران قبل از ازدواج مرتکب می شوند این است که اصرار دارند طرف مقابل را تغییر دهند. آنها فکر می کنند قبل از شروع زندگی باید به اصطلاح گربه را در دم قفس کشت و برای این کار با دعوا، عصبانیت، میل و هر راهی که می دانند سعی می کنند شوهر آینده خود را تغییر دهند و آن را درست کنند. شبیه تصویر ذهنی آنها باشد. آنها فکر می کنند که هم شکل و هم رنگ ضامن یک ازدواج موفق است، اما اشتباه می کنند. اگر شما هم همین فکر را می کنید، فراموش نکنید که شما و همسرتان از دو خانواده و دو فرهنگ متفاوت هستید و هرگز نمی توانید دنیا را از یک دریچه ببینید. هر کدام از شما تجربیات و باورهای متفاوتی دارید و تا زمانی که با یکدیگر در تضاد نباشید و از این باورها به عنوان یک چماق برای شکست استفاده نکنید، تهدید نخواهید شد.

ما باید برای هم بمیریم

عاشق شدن هیجان انگیزترین بخش زندگی است. بخشی که می تواند زندگی مشترک را لذت بخش تر کند، اما فکر نکنید برای داشتن یک زندگی عاشقانه نیاز به یک زندگی افسانه ای دارید، درست است که باید خواستگار خود را دوست داشته باشید، اما عشق به این سادگی نیست که در هیچ موقعیت او را پیدا کنید سر. اگر دوران نامزدی کوتاهی را پشت سر گذاشته اید و احساس می کنید که به شدت عاشق شده اید، باید بگوییم که بیشتر درگیر هیجان هستید تا عشق. اما این حمایت و درک است که در موقعیت‌های پیچیده‌تر زندگی می‌بینید و باعث می‌شود هر روز بیشتر احساس کنید که این مرد مرد رویاهای شماست. همان کسی که برای تو به دنیا آمده و امروز با توست.

ازدواج مهمترین اتفاق در زندگی هر فرد است آیا عشق با گذشت زمان به پایان می رسد؟

بعضی ها فکر می کنند گذشت زمان می تواند عشق را از بین ببرد و به همین دلیل است که با کسی که هیچ علاقه و جاذبه ای به او ندارند ازدواج می کنند، اما اگر شما یک عاشق واقعی هستید و هزار و یک دلیل برای آن وجود دارد. بیرون آمدن از زندگی شما به مرور زمان عشق نیست بلکه هیجان و ساده انگاری است که می تواند شما را در ماه های اول رابطه شجاع تر و ماجراجوتر کند و به شما این احساس را بدهد که تنها معشوق روی زمین هستید. . از هیجان این احساس چیزی برای ماتم نیست.

عشق واقعی می تواند با آرامش و زندگی روزمره همراه باشد. در چنین شرایطی از همسرتان فاصله نگرفته اید، بلکه به مدارج بالاتری از عشق رسیده اید که با آرامش بیشتر و هیجان کمتری همراه است.

زندگی موفق، زندگی بدون بحث!

بسیاری از زوج ها مشاجره را نقطه پایان خوشبختی می دانند. بسیاری از آنها به دلیل چنین تفکری، اختلافات خود را در دل می گیرند و می خواهند با سکوت خود بحث را پایان دهند، اما فراموش نکنید که ترس از دعوا نشانه خوشحالی شما نیست. یک زوج خوشبخت می توانند به راحتی اختلافات خود را حل کنند و حتی برای چیزهایی که برایشان مهم است مبارزه کنند. یک زوج ایده آل با لبخند در یک خط مستقیم زندگی نمی کنند. اختلاف نظر دارند و گاه از دست هم ناراحت می شوند، اما تفاوتشان با دیگران این است که هوشمندانه با چنین مسائلی برخورد می کنند و به جای دردسرهای بی مورد از این بحث ها درس می گیرند.

انسان مسئول اداره زندگی است!

دوره ها و زمان ها تغییر کرده است. درست است که در بسیاری از خانواده ها، مسئولیت های مالی و بسیاری از وظایف دیگر همچنان بر عهده مردان است، اما این موضوع نباید باعث شود که شما بی خیال خود را به حاشیه ببرید و فقط به زحمات او نگاه کنید. اگر می خواهید زندگی موفق و آرامی داشته باشید، از همان ابتدا سنگ تمام بگذارید و مسئولیت ها را تقسیم کنید. شما می توانید این تقسیم بندی را با توجه به علایق و توانایی های خود انجام دهید.

اگر همسرتان آشپز بهتری است و درآمد بیشتری دارید، می‌توانید کلیشه‌ها را کنار بگذارید و هر کدام بخش بزرگ‌تری از شغلی را که در آن توانایی بیشتری دارید به عهده بگیرید. مجبور نیستید مثل والدینتان زندگی کنید، اما می توانید با درک و بدون ترس از قضاوت دیگران در تمام مراحل زندگی شرکت کنید و فقط سعی کنید آرام شوید و تنش ها را کاهش دهید.

او من را دوست دارد نه بدنم را

اگر شما از آن دسته زنانی هستید که فکر می کنید رابطه زناشویی آخرین اولویت زندگی مشترک است، در اشتباه هستید. فکر نکنید کسی که شما را دوست دارد به بدن شما نیازی ندارد و فقط به افکار و کلمات شما اهمیت می دهد. ازدواج همچنین یک راه قانونی و مطلوب برای ایجاد یک رابطه فیزیکی سالم است. این حق شما و همسرتان است که از چنین رابطه ای استفاده کنید و به تقویت پایه های زندگی خود کمک کنید. اگر می خواهید زندگی مشترک موفقی داشته باشید باید به تمام ابعاد یک رابطه توجه کنید و هیچ بُعدی را فدای دیگری نکنید.

سوءتفاهمات دختران قبل از ازدواج

او همه کارها را برای من انجام می دهد

درست است که عشق قدرت می آورد، اما شما به خاطر گناه عاشق شدن، از مرد زندگی خود فردی ضعیف و مطیع نمی سازید. بسیاری از زنان فکر می کنند که اگر مردی آنها را دوست داشته باشد، تمام پل های پشت سر خود را خراب می کند و به چیزی جز معشوقش توجه نمی کند. اکثر خانم ها با این حساب، شوهرشان را در معرض آزمایش های سخت قرار می دهند و به او می گویند که اگر مرا دوست داری، باید هر کاری که ما می خواهیم انجام دهی، اما واقعیت این است که چنین مردی مرد عاشقی نیست؛ اما این مرد عاشقی نیست. بلکه ضعیف، درمانده و منفعل است. یک عاشق واقعی به خاطر حس خود هرگز از اصول و منطق خود فراتر نمی رود، بلکه سعی می کند احساس خود را با عقلانیت پیوند دهد و در نتیجه به رشد بهتر آن کمک کند.

مردان ارزش حمایت را درک نمی کنند

ما نمی گوییم که همه مردم دنیا آنقدر منطق و عدالت دارند که همه حمایت ها و کمک های شما را درک کنند و همیشه آنها را در ذهن داشته باشند، اما می گوییم اگر با یک مرد شایسته ازدواج کرده اید، مطمئن باشید که او ازدواج کرده است. . کوچک.او بهترین همدردی های شما را می بیند و همیشه آنها را در ذهن خود نگه می دارد. مردان به راحتی می توانند تفاوت بین شما و زنان دیگر را ببینند و اغلب شما را با زنان دیگر مقایسه می کنند. اگر می خواهید در زندگی مشترکتان موفق باشید،

به اطرافیان خود خوب نگاه کنید. برخی از ویژگی های زنان دیگر که شوهر شما از آنها متنفر است چیست و چه ویژگی هایی را در زنان دیگر تحسین می کند؟ مطمئن باشید اگر از شر آن صفات منفی خلاص شوید و چند قدم به آن صفات تحسین برانگیز نزدیک شوید، همسرتان قطعاً قدر شما و زحمات شما را خواهد دانست و به چشم شما و دیگر زنان نگاه نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید